"יש פה ילד, אני לא יורה": תיעוד הפעילות בשכם

    קובי פינקלר 4 Comment on "יש פה ילד, אני לא יורה": תיעוד הפעילות בשכם

    צה"ל מפרסם תיעוד מפעילות כוחות הביטחון היום בקסבה של שכם, במהלכה חוסלו מספר מחבלים שירו על הכוחות | התיעודים והקטע מרשת הקשר של הלוחמים

    Palestinians clash with Israeli security forces during a raid of Israeli forces in the West Bank city of Nablus, February 22, 2023. Photo by Nasser Ishtayeh/Flash90 *** Local Caption *** מהומות צעירים פשיטה צבא כלי רכב כפר שכם פלסטינים צילום: נאסר אשתיה\פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוחמי צה״ל, שב״כ, ולוחמי ימ״מ נכנסו היום לקסבה בשכם למעצר מבוקשים, ובמהלך הפעילות נוטרלו שלושה מבוקשים המעורבים בביצוע פיגועי ירי בשטחי יהודה ושומרון ובתכנון ביצוע פיגועים נוספים בטווח זמן מיידי. הפלסטינים דיווחו על עשרות פצועים בחילופי האש.

    צילום: נאסר אשתיה\פלאש 90

    במהלך ניסיון מעצרם, אחד המבוקשים יצא מתוך המבנה ונורה על ידי כוחותינו. שני המחבלים הנוספים פתחו בירי ונוטרלו בחילופי אש עם הלוחמים. ריכוז מאמץ מודיעיני ומבצעי של השב״כ, הביא לאיתור המבוקשים בדירת מסתור בקסבה בשכם. לאחר כיתור המבנה הציעו כוחות הביטחון להסגיר עצמם ומשסירבו ופתחו באש, פעלו כוחות הביטחון על מנת לסכל את חוליית הטרור.

    תיעוד מהפעילות בשכם:

    video
    play-sharp-fill

    דובר צה"ל מפרסם הקלטה, מתוך רשת הקשר של הכוחות בשטח, בה נשמע לוחם אומר למפקדו כי הוא רואה חמוש שמאחוריו ילד, והוא לא יורה לעברו.

    video
    play-sharp-fill

    מפקד פלוגה בסיירת גולני, רב סרן י' מספר על הפעילות הצבאית: "פעלנו יחד עם לוחמי הימ"מ והשב"כ, למעצר מבוקשים שמעורבים באירועי טרור, ובתכנון פיגועים, לוחמי הימ"מ נטרלו את המבוקשים שירו לעברם, ופעלנו בבידוד המרחב אל מול עשרות חמושים שירו על הכוחות".

    video
    play-sharp-fill

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ברך את כוח הימ"מ, שב"כ, צה"ל וכלל כוחות הביטחון על הפעולה החשובה והמדויקת בלב שכם וחיסול המחבלים: "מעריץ את הגיבורים שלנו שמוסרים את נפשם בשטח כדי לשמור על כולנו. ידעו אויבינו כי כל מי שינסה לפגוע במדינת ישראל ובאזרחינו, נגיע אליו בכל מקום בו יהיה ונכה את הטרור מכת מחץ, ללא פשרות".

    ובמקביל, הוא שוחח עם מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי על ההערכות המשטרה בעקבות המבצע בשכם ואיומי תגובת הנקמה של המחבלים. המפכ"ל עדכן את השר כי המשטרה תתגבר כוחות משטרה ברחבי הארץ.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      י’ צליחו מ’אוד מ’אוד !! בעזר’’ה יתברך ובישועתו

      1. למה נתנו דיסלייק??? למה??? אלו חיילים שלא מתפנקים להם בבסיס. הם יוצאים ונלחמים בשבילכם והקב"ה נותן להם הצלחה ואת הזכות להציל אותנו. בזמן שאתם יושבים בבית ושותים קפוצ'ינו ורואים חדשות, הם מחסלים מחבלים.
        "אם ה’ לא ישמור עיר שווא שקד שומר’’, והקב’’ה נותן להם סיעתא דשמיא ושומר עלינו ועליהם, עושים השתדלות.
        ההצלחה רק מהשם, אבל אנחנו עושים השתדלות!
        קצת קצת קצת ערכים לא יזיקו.
        אני לא בעד להתגייס כי אנו חרדים ושומעים לרבנים, אבל גם לא נותנת דיסלייק לתגובה שאומרת שיצליחו בע’’ה!! שיצליחו בכל מעשי ידיהם אמן!

    2. 3

      ה ישמור אותכם ויתן לכם המון בריאות ושתצליחו לחסל את כל שונאי ישראל ❤️

    3. 2

      הקב״ה שמור על החילים שלנו שלא יפגעו
      ויחזרו בריאים ושלמים .